Klubmesterskab triple 2025

De glade vindere af klubmesterskabet i triple 2025, Hans, Benny og Jan S.

2. pladsen tog Nannette, Evy og Jan H.

3. pladsen tog Jørn H., Karsten og Leif L.

I alt deltog 12 hold, turneringen blev gennemført indendørs i hallen.