De glade vindere af klubmesterskabet i triple 2025, Hans, Benny og Jan S.
2. pladsen tog Nannette, Evy og Jan H.
3. pladsen tog Jørn H., Karsten og Leif L.
I alt deltog 12 hold, turneringen blev gennemført indendørs i hallen.
Vi bruger cookies for at sikre, at vi giver dig den bedste oplevelse på vores hjemmeside. Hvis du fortsætter med at bruge dette websted, vil vi antage, at du er indforstået med det.